Donuts!

Idag har jag och Sandra varit på marknaden på Vaksala torg! Och med "varit på" menar jag att vi gick raka vägen till donutvagnen haha. Vi köpte 6st (Oskar skulle också ha) och vi blev så stressade när vi skulle välja (det var verkligen HETS) att vi missa en tutti-frutti smak! Tror jag hade gillat den.

Vi gick hem till Sandra sen och jag blev bjuden på soppa och senare kaffe och resten av donutarna! Vi spelade lite guitar hero och sedan slökollade vi tv bara. Vi multitaska och scrolla på mobilen samtidigt såklart haha. Jag måste erkänna att jag tittade mest på julgrejer hehe. Till min glädje så flätade Sandra mitt hår också innan jag gick! Kan inte riktigt få till det själv så är kul att någon annan kan göra det haha.

Nu är det dags att sova för kommer vara en låååång dag imorgon med apt och grejer också.

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0