Stress

 
Den här dagen/veckan kan verkligen sammanfattas på det här sättet haha. Jag skickade samma bild till Sandra tidigare idag och hon höll med, men tyckte att tårar borde finnas med på bilden också (med tårar menar jag hysteriskt gråtande och hulkande haha). Det "roliga" är att det är verkligen så också. Även om jag har huuuur mycket som helst att göra kan jag bara lägga mig ner och sova ett par timmar. Det hände ofta när jag fortfarande plugga haha. Just nu är det ganska mycket på förskolan, lägenhetssökandet är i ett slags limbo av "antingen så får jag den eller så får jag fortsätta leta och får jag den är det ut/inflytt väldigt snart inpå", imorgon så måste jag stanna kvar en timme extra och vi har dessutom APT och..ah jag hör ju själv hur ointressant det här är men så ser livet ut just nu haha.
 
Det är nog inte så mycket dom specifika sakerna som gör att jag känner mig stressad utan jag har hela tiden en känsla av att det är så mycket jag "borde" göra men som jag antingen inte hinner göra eller så borde jag redan ha gjort det. Alternativ 3 är också att jag vill göra en eller flera saker men gör något annat för det jag vill göra känns för svårt eller så är det inte möjligt att genomföra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0