Måndag+Valborg

God eftermiddag på er! Idag har det verkligen varit en riktigt bra dag. Jag vaknade tidigt, tvättade, träffade Felicia och först så åt vi glass och sedan köpte vi varsin subwaymacka som vi åt vid ån. 

Och som om det inte vore tillräckligt så har det varit soligt HELA dagen. Jag börjar sakta gå in i "jo men nu är det sommar" tänket vilket är farligt så här tidigt haha.

Jag ska alldeles strax börja röra mig mot Sandra och Oskar för att kolla på det senaste avsnittet av Game Of Thrones! Egentligen är det väl jag och Oskar som kollar och Sandra spelar typ The Sims eftersom att serien inte är något för henne haha.

Nu när jag ändå är igång och skriver kan jag ju nämna att det som ni säkert vet var Valborg i lördags. Jag hade jättekul och även då var det fint väder OCH varmt så vi hade verkligen tur. Jag fick hänga med både gamla och nya vänner under dagen så jag har inget att klaga på :)

Här är den enda bilden jag tog under hela dagen haha. Som ni ser så slutar aldrig havet av människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0