Haaaaamburgare

Goder afton!
 
Sitter här hemma och är bara allmänt nöjd haha. Under förmiddagen så..höll jag på med hemlisar..och sedan så åkte jag till Felicia för att spela spel och äta hamburgare! Hamburgaren blev så sjukt god och jag tror att jag vid flera tillfällen utbrast "jag är så lycklig".
 
Om ni inte redan visste det så spelar jag och Felicia ganska ofta olika tv-spel. Eller, vi lånar ett på biblan och sedan så köttar vi igenom det haha. Hittils så har det bara varit olika Lego-spel (Lego Harry Potter år 1-4 och år 5-7, Lego Sagan om Ringen och Lego The Hobbit), men just nu så spelar vi detta:
 
Lite annorlunda från vad vi brukar spela men jag måste säga att det är kul att "leka detektiv" och vi är faktiskt ganska bra om jag får säga det själv.
 
Kan också berätta att igår så fick jag vara på en annan förskola! Den här förskolan ligger i Lindbacken vilket är en ganska bra bit från där jag bor, 1 mil närmare bestämt. Att åka buss var bara krångligt så jag bestämde mig för att cykla trots allt. Jag hamnade lite vilse för det området är egentligen bara en stor (lyxig) byggarbetsplats, men tillslut så hittade jag fram. Det var spännande att vara på en ny förskola men jag märkte att jag fick tänka om helt i rutiner och hur saker och ting görs. Det kan nog många se som en självklarhet men kom ihåg att jag bara varit i den här "branschen" några månader och att jag bara har varit på en och samma förskola innan.
 
Imorgon så ska jag få jobba på min gamla vanliga förskola igen haha. Vädret verkar inte superlovande men det är bara att dra på sig gummistövlar, regnbyxor och dra åt huvan på regnjackan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0