Någon gång ska vara den första

Idag så hade jag alltså mitt livs första förskolestängning! Jag är nästan helt säker på att jag glömt något haha. Inget allvarligt som..ett barn, men säkert nån lampa som inte blev släckt eller nån papperskorg som inte blev tömd osv. Jag får se imorgon hur jag skötte mig baserat på hur jag blir bemött haha. Antingen så blir det ett "Hej!" eller ett "..hej..".

Dagen i sig har annars varit bra. Skönt med sovmorgon faktiskt, kunde ligga och dra mig läääänge. Var inte lika jobbigt att cykla då (förutom träningsvärken jag fått i rumpan haha). Jag fick en mycket fashionabel ring av en pojke också.

Det blev många "första gången" för mig idag faktiskt (på Lindbacken alltså). Jag fick duka till både lunch och mellis, jag hade hand om vilan där vi lyssnade på Pippi Långstrump, hon är verkligen en favorit haha, och det största var ju att stänga såklart!

Imorgon är det lill-lördag så hoppas på ännu en bra dag! Nu ska jag browsa på internet och sedan somna till en film eller nåt är tanken.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0