Lite shopping på Gränby

Efter jobbet idag så stannade jag till på Gränby och hade en liten shoppingspree. Jag gjorde inga onödiga spontanköp vilket jag är mycket nöjd över haha. Jag köpte endast sådant som jag behöver och länge har skjutit upp att köpa (såsom bomullspads, bindor, mina standard jeans osv). Meeeen sedan så köpte jag även tre saker som jag kanske inte nödvändigtvis behöver men ändå ville ha.

Små färgpennor som är enkla att ta med sig (tänker främst på bilresan ner till Alvesta som kommer att ske inom en snar framtid), ett nagellack i en fin laxrosa nyans och sist men bokstavligt talat inte minst..EN NY MÅLARBOK. 

De två jag fick i julklapp är i princip helt ifyllda så det var på tiden att jag köpte en ny! Jag bläddrade i flera olika (fanns teman med hav, skog och savann också) men fastnade för den här!

Här är nagellacket när det är på också. I like it! Den är ju inte så laxrosa på men jag vet inte vad jag annars ska kalla färgen..mattrosa?

Det blir en tidig kväll ikväll (på riktigt den här gången haha) för jag har varit trött HELA dagen. Jag ser verkligen fram emot helgen just nu. Min plan är att stanna till på pizzabakeren på vägen hem från jobbet imorgon och köpa med mig pizza! Det blir en lugn och skön fredag för mig har jag tänkt. Kanske ska köpa en ansiktsmask också och ha en riktig relaxkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0