American Horror Story

Som väntat. Det blev inte bara somna till en film som jag tänkt mig utan jag kollade yttligare några avsnitt av min nya favorit serie! Det är samma som jag skrev om i söndags att jag skulle se om det var nåt att ha. Serien heter American Horror Story och jag har varit som besatt av den de senaste två dagarna haha. Igår så trodde jag att jag skulle somna direkt jag la mig men icke, jag plöjde igenom flera avsnitt innan jag tillslut somnade haha. Jag har snart kollat klart på första säsongen och det som är ganska skönt när man är "efter" med en serie är att man har många många avsnitt att kolla och man behöver inte vänta på att nästa säsong ska komma (iallafall inte förs än jag är i kapp haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0