Intensivt letande

Jag vill härmed ge mig själv en stor och stolt klapp på ryggen (eller är det axeln?) för medans jag kollade på en av mina youtubare så fastnade min blick på den här rosa jackan/kimonon/koftan etc. (välj själva) som en tjej hade på sig.

Jag ville direkt veta vars den kom ifrån, men det var lättare sagt än gjort! Jag började med att scrolla igenom kommentarerna på själva youtubeklippet men det var alldeles för många att gå igenom. Jag lyckades efter en stund hitta tjejens instagram men hon hade inte skrivit något om vad "plagget" hette eller vars det kom ifrån. Min plan B var därför att scrolla igenom kommentarerna på själva bilden. Om ni kollar på bilden igen så ser ni att det är 2 137 kommentarer!! Det tog därför som ni säkert kan förstå åtminstone nån minut att hitta EN kommentar där någon frågar vart den är ifrån. Sedan så tog det yttligare någon minut att hitta någon som faktiskt svarade på frågan haha.

Alltså, efter många om och men så vet jag nu att det mystiska plagget är en:

Jacka med plisserad fåll från Zara
(Länk till jackan om någon är intresserad: http://m.zara.com/se/sv/-c634898p3457007.html)

Den var såklart något utanför min budget (story of my life) men jag hoppas på reor haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0