En fredag med Felicia

Och så var ännu en helg över! Det känns lite konstigt att efter tre veckor konstant jobb ska jag nu återgå till att vänta och se ifall de ringer och behöver någon på morgonen. Men det är bara den här veckan eftersom att jag åker ner till Elisabeth och Andreas nästa vecka och sedan så har jag två veckor jobb inbokade igen!
 
Sist jag skrev så berättade jag att jag skulle träffa Felicia. Vi hade en riktigt rolig OCH konstig kväll haha. Vi började med att sitta ute i parken och äta take-away mat. Felicia åt sushi men eftersom att jag inte är ett så stort fan av rå fisk valde jag kycklingspetten istället. Gott var det iallafall!
 
Vi satt ute tills solen gått ner och spelade spel och drack lite gott.
 
När solen gått ner blev det kyligt så vi gick in och fortsatte festligheterna där inne. Långt senare tog vi oss ner på stan där vi först gick till ett nytt ställe som ingen av oss ens hört talas om tidigare. Shotluckan heter det och det var riktigt imponerande! De hade massa roliga shotar och från det lilla vi såg var varje shot nästan som en liten show när man fick den haha. Det var mest likörer så inget superstarkt och därför var dem inte så dyra heller. Jag och Felicia tog båda varsin "Harry Shotter" och jag önskar att jag kunde visa er filmen på hur det var men några stillbilder får duga! (trots suddigheten). Hon i baren tände i stort sätt på shoten medans hon skrek "Expecto Patronum" eller "Expelliarmus", jag minns inte riktigt haha.
 
Medans vi stod i kö så var det ett gäng som beställt "Blodgivaren" och helt plötsligt så kommer en kille i baren fram iklädd en vit rock och med en ENORM spruta fylld med shoten som han sprutar in direkt i munnen på folk haha. Helt sjukt!
 
Efter så gick vi in på Interpool för vi trodde att det skulle vara mycket folk där men det var nästan tomt så vi gick i princip in på toaletten och sedan ut igen. Vi gick istället till Etage där jag 1.Blev förvirrad över att de gjort om helt där inne (det var väldigt längesedan jag var där haha) 2. Blev direkt glad över den glada stämningen och karaoken som var igång!
 
Där blev vi kvar tills vi var tvugna att gå för att hinna med sista bussen! Men inte innan vi köpt med oss lite nattmat från Max <3
 
 Idag har jag haft ett American Horror Story marathon! Nu ska jag börja på säsong 5 och sedan så är det bara att vänta på att säsong 6 ska börja!! När man har seriemarathon så måste man såklart ha snacks och idag blev det tacochips och guacamole!
 
Nu ska jag sova! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0