Hockey

Hej Hej
 
Jag har som så många andra haft jullov nu de senaste veckorna och det visade sig bli jullov från bloggen också. Jag har iallafall haft en riktigt bra jul och tycker faktiskt det är tråkigt att det hela är över haha. Nyår var inte lika kul dock, jag jobbade på Sf både morgon och kväll och var så trött när jag väl kom hem att jag somnade nästan direkt.
 
Men något som är lite roligare är att jag numera faktiskt har ett intresse för hockey. Jag har tidigare varit bestämd och sagt att hockey är en tråkig sport men nu så tar jag tillbaka allt! Både Elisabeth och Andreas är stora Växjö Lakers supporters och därför kollade vi också på varje match de spelade under veckan de var här. För varje match blev jag mer och mer taggad och nu har jag till och med kollat på JVM när Sverige har spelat. Jag håller ju självklart på Växjö Lakers men inte bara för att Elisabeth och Andreas håller på dem utan för att de gör så roliga saker även utanför isen. De har tex haft en egen julkalender under dec och de har även gjort deras egna version av halv 8 hos mig (de döpte det till halv 7 hos spelarna). De verkar vara ett så skönt gäng liksom haha. Så ja, jag är numera ett fan av hockey (om Växjö eller Sverige spelar) och nästa steg är ju att gå och se en match live!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0