Tack Willys+

Att äta Ben&Jerrys glass är alltid gott och tillfredsställande, men att äta en Ben&Jerrys glass som är helt GRATIS är ännu bättre!!
 
 
Jag fick det här mailet häromdagen och jag trodde först att det var ett sånt där "handla för 300kr så får du det här gratis" mail, men den här gången var det faktiskt något jag kunde utnyttja.
 
Jag fick välja mellan fyra olika varor..men jag behövde inte tänka länge innan jag bestämde mig för glassen haha.
Nästa "problem" var att välja vilken smak jag ville ha. Jag visste att jag ville prova en som jag inte smakat förut och jag ville också att den skulle ha så mycket gött i den som möjligt. Det blev tillslut denna och jag tror att den kommer smaka gudomligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0