Pannkakelunch

Ikväll så är det tredje del-finalen i Melodifestivalen och för första gången på flera år så har jag sett alla (inklusive den ikväll) omgångar och en snabb sammanfattning från mig är att hittils så är jag inte superimponerad av låtarna som har varit haha.

Till något helt annat! Tidigare idag så åt jag, Petter, Lara och Josephine (korridorare) en väääldigt god pannkakelunch tillsammans. Vi hade bär, frukt, rostad kokos, lönnsirap OCH Petter satte även fram smör på bordet. Smör är inget som jag kopplar till pannkakor direkt och jag känner ingen annan som har smör på pannkakorna heller haha. Dock så fick jag en flashback till en gammal tecknad film som Staffan hade på vhs där en pingvin (jag kan minnas fel haha) har MASSOR med smör och sirap på och det ser såååå gott ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0