Linn

Det är fredagkväll och jag har åkt hem till Gefle! Nästa torsdag ska jag sätta mig på ett tåg och åka ner till Alvesta för att fira jul, men är här nu för att dumpa julklappar som mamma och pappa får ta i bilen (de åker ner under dagen men jag måste ta natttåget eftersom jag måste stänga på jobbet). Jag passade även på att träffa Linn för att ge henne sina födelsedagspresente julklappar! 

Hon hämtade mig på stationen och vi åkte och köpte våran standardsallad som vi alltid äter tillsammans typ haha.
 
Även jag fick julklappar!
 
Ett glitternagellack (mer som flakes men ni fattar) från Bodyshop

Och så fick jag ett fint set från just Bodyshop. "Frosted Berries" var "temat" på produkterna, doftar AMAZING. Kommer dessutom kunna använda äpplet eller bäret (förmodligen ett bär med tanke på temat) till att ha mina lushgrejer i! Iallafall tillsvidare haha.
Vi satte oss långt senare i bilen för att ta en tur innan jag skulle hem. Gjorde några tappra försök till en vänskaplig selfie men det gick icke. Vi kom fram till att vi inte är gjorda för selfies haha. 
 
Är nu hemma med mor och far och katterna nu. Oliver sover i mitt knä och jag börjar bli väldigt varm haha.
 
Ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0