Julklappar!

Här är nästan alla mina julklappar från Sandra och Oskar! Ett halsband jag skulle få av Sandra hann inte komma.


En superfin tavla med ett citat jag vill tatuera.

En AWSOME t-shirt haha


Två litermått i glas!

Två doftljus!

Ett par underbara solglasögon i roséguld och spegelglas!

Ett DIY jultröja!!

Lush badbomber! Jag använde en redan samma kväll haha (Intergalatic). Har använt den förut och vattnet blir verkligen som en stjärnhimmel med glitter i! Som man hittar lite överallt sedan..


Av mig fick:


Oskar - En drönare med kamera i. Han tyckte nog om den för han började "leka" med den nästan direkt haha.

Sandra - Juliga strumpor (glittriga med en gran på), lösögonfransar (ett par i silver och ett par i guld), små flaskor med glitter i olika färger, ett 3D pussel i form av en dinosaurie, tre flaskor med olika dofter i som ska göra att man sover bättre (svårt att förklara haha) och en lushbadbomb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0