Grandoft och Lush

De flesta vet nog vid det här laget att jag är en riktig sucker för Lush och trots att jag inte har något eget badkar samlar jag gärna på mig badbomber, bubbelbitar osv eftersom att jag vid något tillfälle kommer kunna bada haha. Men det är inte bara grejer till badet jag har samlat på mig utan det är även hudprodukter, ansiktsmasker och en himla massa småprover som jag alltid får av Elisabeth som hon fått när hon beställt från hemsidan! Det jag försöker komma till är att jag häromdagen faktiskt köpte en "korg" att ha allt i (nu fick jag ju dessutom lite grejer från Bodyshop av Linn i helgen som jag även slängt i). Jag tycker det är synd att att ha det liggandes instoppat i mitt badrumsskåp när det nu faktiskt både ser fint ut OCH det doftar gudomligt. Jag vet inte riktigt vart jag ska ha den dock haha. Nu står den bara på golvet brevid min vantar/mössor korg. När jag får tag på en egen lägenhet kommer den få en fin plats i badrummet, men som sagt, tills dess får detta duga.
 
Och på tal om saker som doftar gott! Detta är garanterat det mest väldoftande ljus jag någonsin ägt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0