Framme!

Är framme i Alvesta nu och julfestligheterna kan börja!


Jag skrev aldrig nåt mer igår för när jag satt på tåg nummer 2 blev jag tvungen byta plats från en liten skön mysig kupé där jag hade fönsterplats mot en inte alls lika mysig kupé där jag satt i mitten (HATAR att känna mig inklämd). Kunde inte luta mig åt nåt håll som var bekvämt, kunde inte sträcka på benen och kunde inte ladda mobilen så för att spara batteri fick jag sitta i tystnad de sista två timmarna. Jag fick byta eftersom att jag satt i djurvagnen och det hade blivit dubbelbokat (jag hade inget djur så fick flytta på mig).

Jag var ganska less och trött hela natten för kunde inte sova mer än några minuter åt gången. Men nu har jag fått sova lääänge och i en skön säng så är inte alls less längre haha.

Hur kan man vara det dessutom när man har fått en liten goodiebag av typ det bästa som finns haha. MASSA Lushgrejer och Kinderchoklad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0