Sushi

God lördag allihopa!

Igår hade jag en äventyrsfylld fredag! Efter jobbet så åkte jag till Sandra och Oskar som bjöd på sushi (fast först köpte jag blommor till värdparet haha). Jag är ju inget fan av rå fisk men jag smakade en rulle med "crabsticks" i iallafall, det smakade saltvatten. Men Sandra hade gjort några andra utan fisk i (eftersom hon är dödsallergisk) som var supergoda!

Oskar skulle iväg lite senare och jag och Sandra hade ett viktigt uppdrag att utföra under kvällen! Det var inte så viktigt som det låter men för oss var det spännande haha. Samtidigt (ja nä jag tänker inte berätta vad det var) så hamnade vi på rejäl långpromenad och vi hann bland annat med att kolla efter får i slottsbacken, kolla upp flygplan och  fönstershoppa i stängda butiker!

Vi var ute och gick i säkert 2 timmar och klockan var runt 12 när jag väl kom hem. Inte illa för två som älskar att gå och lägga sig tidigt haha.

Idaaaag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag måste köpa en sopkvast iallafall så mycket vet jag haha.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0