Second Hand fynd

Hola!

Idag tog jag en liten second hand tur till Stadsmissionen och jag fyndade faktiskt lite saker också.
 
Den här köpte jag tekniskt sett för ett par dagar sedan på Erikshjälpen men den får vara med här ändå eftersom att den är så brilliant. Jag såg den första gången när jag var där med Felicia för ett tag sedan och blev redan då faschinerad av dess konstigt fina budskap haha. Jag köpte den inte då men nu kunde jag inte låta bli!
 
Jag köpte en fin glasburk också! Vet som vanligt inte riktigt vad jag ska ha i den än men jag kommer säkert på något bra haha.
 
Jag köpte även ett linne och en tunn bomberliknande jacka!
 
There you have it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0