Regnkaos

Hej igen!

Jag insåg just att jag inte skrivit något sedan jag kom hem. Jag har inte gjort något speciellt utan har ätit middag och kollat på youtube i stort sett. Från det att jag skrev sist så gick resan smidigt MEN strax innan Brahehus så blev det typ regnkaos haha.

Man såg knappt nåt och jag trodde vi skulle börja surfa på vägen vilken sekund som helst haha. Men vi klara oss! (Obviously).

Nu under kvällen så har jag bland annat beställt ett nytt mobilskal! Det är i samma stil som mina tidigare men nu har jag uppgraderat till iphone 5!

Det är dags..efter många långa år är det dags att säga adjö till min lilla iphone 4. Vi har inte haft den bästa relationen de senaste månaderna (eller någon vinter) men den har ändå varit mig kär haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0