Back again

Halloj!

Jag har återvänt till Småland och Alvesta efter bara några veckor! Sist så var det ju "bara" jag här eftersom att mamma och pappa åkte till Italien nästan direkt vi kom hit. Men nu så lyckades vi matcha en helg som funkade för alla så vi passade på!

Resan ner gick smidigt, jag sov av och till så jag hade det najs. Tycker lite synd om mamma och pappa som måste byta av varandra hela tiden medans jag ligger i baksätet och dregglar typ haha.

Något som är väldigt skönt är att kattburarna står brevid varandra i baksätet vilket innebär att jag kan ligga högt och bekvämt med benen! (Det är ju nån konstig grej jag har att jag vill ha benen högt alltid när jag sitter/ligger ner).

När vi kom fram så fick vi se senaste projektet vilket är en frukosthörna på sidan av huset. Det verkar tyvärr inte bli nå bra väder den här helgen så vi kan sitta där men däremot så hoppas jag ta ett dopp i bubbelpoolen!

Sedan så blev det hamburgare och hockey! Matchen håller fortfarande på men än så länge leder Växjö!!

Imorgon så blir det roligt! Tror jag iallafall, jag har inte så stor koll på vad som är planerat utan jag hänger som vanligt mest på haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0