Nämen hej!

Ja nu har både Sandra OCH Felicia påpekat att det var längesedan jag uppdaterade bloggen så jag har väl inget annat val än att skriva något haha.
 
Jag försökte tänka på vad som har hänt under den senaste månaden och först så kändes det bara som att som jag varvat mellan att jobba och vänta på att dom ska ringa från förskolan, men jag har ju faktiskt gjort en hel del!
 
Om vi går i kronologisk ordning så åkte vi (jag, mamma, pappa och katterna) till Elisabeth och Andreas över påsk. Elisabeth hann ordna 4 sjukt roliga temamiddagar innan vi var tvugna att åka hem (Alice i Underlandet, Mexikanskt, Påsk och American Diner). Under tiden vi var där så gick jag, Elisabeth, Andreas, hans syster och pappa på en hockeymatch också! Det var nog runt jul någon gång förra året som jag faktiskt blev genuint intresserad av hockey och tyckte det var kul att följa och kolla på haha. Vi gick iallafall och såg en match mellan Växjö lakers (det lag som jag numera håller på) och Linköping. Det hela började med att hela kortsidan skulle ställa sig upp och hålla i en ENORM flagga. Det något komiska är att varken jag eller Elisabeth nådde upp till flaggan eftersom vi var lite kortare än de runtomkring oss haha.
 
Så här såg det ut!
 
Så här såg det ut under flaggan haha.
 
Växjö vann och vi var alla jätteglada!
 
Några veckor senare så åkte jag, Sandra och Oskar ut till Fiby urskog för att utforska lite! Det började regna efter ett tag så vi återvände hem men vi ska definitivt åka tillbaka.
 
En dag på förskolan så kom brandkåren dit och nästan alla barn blev helt hysteriska haha. Det skulle provas hjälmar, pillas på slangar, sittas i säten och kännas på maskiner!
 
Helgen innan mammas riktiga födelsedag åkte jag till Gävle för att fira henne! Jag hade en riktigt skön helg där jag bara myste med katterna och umgicks med mamma och pappa. Mamma fick paket och jag bakade tårta!
 
Förra fredagen åkte jag till Sala för att vara med Felicia och när jag närmade mig Sala hade vi denna konversation haha.
 
Vi badade ute i hennes föräldrars pool, åt gott och hade en riktigt kul kväll! Dagen efter åkte jag hem till Uppsala där jag och Sandra hade ÅRETS FÖRSTA GRILLNING. Riktigt mysigt att grilla med sol och härlig musik!
 
Igår så åkte jag, Oskar och Sandra Eckerölinjen för att äta god brunch och inhandla lite dryck inför sommaren! När vi kom hem träffade jag Felicia, först satt vi vid ån och sedan åkte vi hem till henne för att göra middag! Det blev grillning och sedan så kollade vi Disney filmer haha. Jag är lite sjuk just nu så jag var helt slut efter "en dag på sjön" vilket resulterade i att jag sov kvar. Nu under dagen så har vi kollat mer film, ätit pizza och bara myst!
 
Planen nu är att försöka städa upp lite här hemma och nu har ni iallafall fått en lagom lång recap av lite saker som jag har gjort under den senaste månaden.
 
Hoppas det inte tar lika lång tid till nästa inlägg ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0