Dansa på ett seminarium?

Här har vi en bild från min..kursplan?..i litteratur där det står vad vi ska göra inför ett seminarium om några veckor. Jag och Matilda satt och kollade igenom den på vår rast tidigare idag och när vi fick syn på det jag har strykit under så blev vi båda ganska chockade. Vi tror (men mest hoppas) att det är något slags skämt för om vi förväntas faktiskt ställa oss upp och dansa så har vi gjort en pakt att vi båda ska ställa oss upp och gå haha. Inte fan vill jag ställa mig och dansa! Fast nu när jag tänker efter så kan det bli kul ändå, då måste ALLA tycka att det är lika kul dock haha. Annars så kommer det ju sitta någon sur jävel som förstör stämningen (vilket mycket väl kan bli jag och Matilda haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0