Glad Bakisdag

Japp, titeln passar väldigt bra in eftersom att det är just det jag har varit HELA dagen haha. Det är först nu som jag har börjat känna mig som människa igen. En del brukar säga att det tyder på att man hade kul dagen innan och det hade jag ju, så jag får väl se det från den ljusa sidan helt enkelt. Jag var hos Felicia och Dennis igår och lite senare på kvällen så kom även några kompisar till dem dit och ännu lite senare så kom Felicia´s bror och kusiner också! Vi körde en massa roliga spel, bland annat "med andra ord" och ett racingspel på xboxen som vi gjorde om till ett drickspel . Reglerna var mycket simpla: Man skulle dricka upp det man hade i glaset innan man kört klart alla varv haha. En av Felicia´s kusiner körde lite korttrick också och jag blev så frustrerad över att jag inte kunde överlista honom en enda gång haha. Vi hade med andra ord jättetrevligt hela kvällen men vid 02.30 gav jag upp och traskade hemmåt för att sova!
 
Ja och imorse (snarare förmiddagen) så vaknade jag och mådde inte direkt bra som sagt haha. Men jag har iallafall haft mycket gott sällskap i min misär:
 
Coca Colan lämnade knappt min sida haha
 
Jag har hunnit se en himla massa filmer också eftersom att jag knappt lämnat sängen. Jag såg bland annat om "Kon tiki" igen (svinbra film!)
 
och "Kill buljo 2" (också svinbra haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0