Julpapper

God kväll där hemma!

Min dag började med en tråkig föreläsning i Litteratur, som sedan övergick till ett tråkigt (och ångestfyllt) seminarium. Nästa vecka så har vi det sista seminariet och tack och lov för det haha. Det är lite synd men jag har verkligen inte gillat den här kursen! Efter seminariet så gick jag för att möta Sandra och Stina som skulle lämna en grej till någon (fattade aldrig riktigt vem) så vi hakade på. Det blev lite förvirring först men till slut så blev rätt sak lämnad till rätt person. Jag gosade med en katt som hängde utanför huset under tiden haha. När Stina var klar med sitt ärende så var det dags för mitt och Sandra´s! Vi skulle köpa grejer till våran (och Oskar´s) utklädnad till en Halloweenfest som är nästa vecka. Jag är riktigt nöjd med våran utklädnad haha (vi ska vara samma alla tre). Jag tänker inte avslöja vad vi ska gå som utan det får ni se på festdagen!
 
Vi tog en tur till Biltema också där jag köpte julpapper! Jag kunde inte vänta längre med att slå in de klappar jag redan har införskaffat haha. Jag tycker att pappret jag köpte är jättefint MEN, jag såg mitt dröm julpapper på instagram nyss! Ni kanske tycker att det är lite konstigt att man kan bli exalterad över julpapper..och det är det..men jag skiter i det haha. Att slå in julklapparna är minst lika kul som att få dem (och ge bort såklart). Så om någon ser den här typen av julpapper, SNÄLLA säg till.
 
Jag har annars varit hos Sandra och Oskar under kvällen och vi har mest bara chillat. Spelat spel, ätit middag, gjort chokladpudding och sedan kollat en ganska konstig (men ändå bra) serie!
 
Nu ska jag sova så god natt på er!

Kommentarer
Postat av: Christina Engström

Vilket snyggt julpapper!

2015-10-22 @ 22:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0