Helg!

Hej hemma i soffan/stolen/fåtöljen/sängen (eller vart ni nu läser detta)!
 
Det här är första dagen på hela veckan som jag faktiskt ens har haft lust att skriva något. Jag skickade just in min uppsats, eller första delen av den iallafall eftersom att den är ganska lång så skriver vi den i etapper, hursom så har jag undvikit den så himla länge för jag har verkligen inte haft någon aning om hur jag ska skriva den haha. Jag har därför haft smått ångest hela veckan samtidigt som jag har försökt att göra klart andra arbeten (B-kursen är verkligen ett STORT kliv från A-kursen). Igår så såg jag till att göra det iallafall och det kändes så himla skönt att bli av med den! Dock så kunde jag inte skicka in den för jag hittade inte vars man skulle ladda upp den haha. Jag åkte in tidigare till skolan idag för att fråga min handledare men han var inte på sitt kontor så jag gick ner till datorerna istället för att kolla en gång till. Då ser jag att han har skapat en fil nu på morgonen så det var ju skönt för mig att veta att det inte var jag som var dum i huvet haha. Den är alltså inskickad och jag har därmed tagit helg! (efter föreläsningen dvs). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0