Halloween

Goooood lördag på er! Jag är väldigt glad och taggad just nu för om några få timmar så ska jag (och en massa annat folk) på Felicia & Dennis Halloweenfest!! Jag tänker fortfarande inte avslöja vad jag ska vara utan berättar allt imorgon när jag (förhoppningsvis) har lite bilder också

Jag var tidigare idag och lämnade en pajform till Felicia, och till hennes försvar så varnade hon mig innan, men när jag ringde på så tog det ett tag för henne att svara (dom har porttelefon) eftersom att hon spelade så hög musik haha. Här är mitt smsflöde under tiden jag väntade:

Nu ska sminka mig och fixa det sista innan jag åker till Sandra för att fixa det ALLRA sista innan vi åker till Felicia och Dennis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0