Torrperiod

Heeeej
 
Jag vet jag vet JAG VET att jag har en riktig torrperiod just nu i bloggandet. Jag har dock flera gånger börjat på flera inlägg, men jag har insett ganska snabbt att alla har något med julen att göra haha. Och eftersom att det "tekniskt sett" är för tidigt att ens tänka på julen (det gäller ju inte mig dock) så har jag hållit mig. För tro mig, ni kommer att få läsa er mätta på julrelaterade saker så fort det blir första advent! Jag kommer då att kunna visa er nytt pynt, nytt julsnacks för i år, julmarknader, lilla (och stora) julafton, julklappar osv. Ibland funderar jag seriöst på att starta en separat "julblogg" eller nåt haha. Där jag verkligen kan skriva året om om julen och allt som hör dit till (utan att trötta ut mina kompisar haha).
 
Hursom, har en relativt lugn skolvecka. Måste bara läsa den där dumma boken..
Annars så flyter väl allt på, allt går ju upp och ner hela tiden liksom.
 
Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0