Juligt toapapper

Goder afton
 
Jag har just ätit en ganska sen middag (det är sent för mig iallafall) men ack så god den var! En biff med champinjoner i och till det klyftpotatis och tomater (dränkt i gräddsås haha). Jag har annars haft en ganska konstig dag, fast ändå givande. Jag hade ju som sagt mitt första seminarie i Samhälle idag och det var väl det enda konstiga egentligen. Vi kom dit, han visade vilka böcker vi skulle läsa (1 per vecka i 4 veckor..) och sedan fick vi gå. Det tog max 10 min! Det gjorde ju inte mig så mycket men det är flera i våran grupp som pendlar och för Matilda som pendlar från Gävle var det riktigt bittert haha (man såg det ganska tydligt på henne).
 
Jag och några till gick direkt till Studentbokhandeln efter "genomgången" för att köpa böckerna. Vi var trots det sent ute, det fanns inte tillräckligt många böcker till alla så vi körde sten,sax,påse om den sista (jag vann haha). Efter det skildes vi åt och jag gick en sväng på stan. Inne på Household så hittade jag ännu ett Anne Taintor mobilskal på rean! Det som jag har nu var inne på sina sista dagar ändå. Det här blir mitt tredje skal från hennes kollektion och jag planerar att ta mig igenom ALLA haha.
Jag hittade även det här..
 
Till och med JAG tycker att det här är lite för mycket haha. Who am I kidding..jag älskar det!! Jag var ändå tillräckligt smart att inte spontanköpa dyrt toapapper..med renar på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0