Frukostbuffé

Halloj!

Hittils så har den här fredagen den 13 inte varit särskilt olycksam för mig, tvärtom så har den varit riktigt bra! 

Den började med frukostbuffé på Norrlands nation tillsammans med Sandra! Allt var verkligen supergott (förutom apelsinjuicen) och det fanns till och med våfflor (vi, eller jag, höll på ta fel på grädden och färskost haha).

När vi suttit i nästan två timmar och druckit upp det sista av kaffet så gick vi till systemet. Kändes konstigt att stå och hänga utanför innan dem öppnade haha. Hursom så är det fixat nu!

Vi tog en tur på stan sedan innan vi skiljdes åt. Jag har sedan dess handlat och tvättat mina brallor inför ikväll så dem sitter på tajt och bra haha. Vi ska nämligen till Cecilia som har inflyttningsfest! Så jag ska väl börja fixa mig lite inför det, brukar alltid vänta för länge så jag stressar på mig allt men icke denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0