nytt presentpapper..

Hello!
 
Pluggandet gick bra och jag känner att jag faktiskt har lite mer koll på allt nu (bättre det än tvärtom haha). När vi hade skilts åt gick jag till TGR för att köpa en KitKat! Det har blivit någon slags tenta-tradition att jag har en KitKat med mig haha. Jag äter det aldrig annars och är sällan särskilt sugen på det men när det är tentadags, då kommer suget! Jag köper den just på TGR också för att den är billigare där haha.
 
Jag köpte nytt presentpapper också! Jag har ju redan ett och tycker det är superfint, MEN, det här var också för fint för att inte köpa haha. Det är väl lite kul med variation också tänker jag. Jag blev iallafall överraskad när jag kom hem och såg att det var ett annat mönster på insidan! Så tekniskt sett har jag fått TVÅ presentpapper för bara 10kr, det är ett riktigt fynd det haha.
 
 Titta så fina paketen blev!
 
Nu ska jag städa lite här hemma innan jag åker till Sandra och Oskar för att grilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0