köpa köpa köpa..

Hejsan!
 
Efter en mycket hektiskt dag är jag äntligen hemma! Jag har sprungit runt och köpt nödvändiga saker, inte så nödvändiga saker och hemliga saker (sandra´s födelsedagspresenter). Här är alltså dagens inköp (förutom Sandra´s presenter såklart):
Jag köpte bakboken på Erikshjälpen för bara 10kr och det fanns flera kakor i den som jag vill prova på att baka, perfekt inför nästa tantfika haha. Jag vill definitivt prova att göra en spritsad kaka för det har jag aldrig gjort förut.
 
Jag var duktig och gick överallt idag också eftersom att det var så soligt och fint ute. Men när jag gick hemmåt blev jag orolig när jag såg hur mörkt det var på himlen. Det visade sig att min oro var berättigad för det började spöregna när jag var vid stationen. Jag var minst sagt ganska blöt när jag kom hem haha.
 
Jag kände också av "sommarpressen" för första gången idag . Sommarpressen är vad jag kallar det när man känner ett MÅSTE att vara utomhus när det är sommar. Men det är inte bara att man ska vara ute, man måste GÖRA saker också haha. Det låter mer deprimerande än vad det är, jag älskar att göra saker på sommaren men ibland så vill jag bara ligga hemma med persiennerna nere utan att någon rynkar på näsan och säger "men varför är du inte ute för??".
 
 Nu ska jag sätta mig och slå in paket och sedan göra middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0