grillning, rabarber, soffa och eurovision..

Nu ligger väl de flesta av er och sover men jag försöker få in det här inlägget innan midnatt ändå (så är det samma dag liksom haha). Som jag skrev sist så skulle jag till Sandra och Oskar för att grilla, men innan jag gick dit så var jag in på Ica och köpte med mig dessert: Rabarberpaj och marsansås!!
 
Innan grillningen så åkte vi och hämtade deras nya soffa. Jag och Sandra fick bära hem delen som inte fick plats i bilen, det var bara från andra sidan gatan så det var inte så långt men det var TUNGT. Jag hade lånat Sandra´s tofflor men de åkte av så fort jag gick baklänges eller på sidan så jag tog av mig dem tillslut haha. Fick ju väldigt fräscha fötter..
 
När vi tillslut hade lyckats bära hem den var det bara att frakta upp allt till lägenheten!
 
Sedan så var det äntligen dags för grillning! Det grillades en himla massa gott och vi avnjöt samtidigt öl i varsin pappersmugg haha.
 
Det färdiga resultatet!
 
När vi hade ätit klart så åt vi paj samtidigt som vi kollade på "Hela kändissverige bakar". Efter det var det dags för Eurovision del 2! Jag var dock lite besviken på den här omgången. Det fanns en del bra bidrag men inte alls något superimponerande (förutom Sverige såklart haha). Jaja, finalen blir förhoppnings bättre! Nu ska jag försöka få lite sömn innan det är dags för tentan, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0