god morgon igen

Efter att jag ätit middag var jag så trött att jag faktiskt somnade till en timme (eller två). Det är farligt att bara ha en säng att ligga i haha. Det är därför jag alltid somnar när jag försöker läsa läxor på kvällen också! Hursom, det var en skön tupplur haha. Jag vaknade dock i panik för att jag trodde att jag hade sovit bort hela kvällen. Jag behöver nämligen skriva klart mitt draft 2 till SISTA uppsatsen i academic writing (så jävla skönt). Nu är det bara tentan kvar, som är en salstenta tro det eller ej haha. Vi ska sitta från 08.00 - 13.00 och skriva en uppsats på 800-1000 ord för hand och vi, eller jag iallafall, kommer behöva göra minst en "kladd-uppsats" för att sedan renskriva alltihopa..
 
Men nu till det viktiga! Här är de nya blommorna som ska pryda mitt hem några dagar framöver. Jag tycker att de är väldigt fina MEN, jag har ingen aning om vad det är för sorts blommor haha. De doftar sjukt gott iallafall! Så finns det någon blomkunnig där ute som vet vad det är för sorts blomma? Tacksam för svar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pingstlilja 😊

Svar: Tack! 😊
Ellinor Engström

2015-05-05 @ 16:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0