Blå klänning..

God eftermiddag!
 
Jag skrev ju tidigare i veckan att jag och Sandra skulle se "Pitch Perfect 2" på bio på tisdagen, det blev aldrig av haha. Men vi ska se den ikväll istället!
 
För att återgå till mitt "byxproblem", jag har nu varit ner på stan och köpt mig ett nytt par så nu känner jag mig hel igen! Jag var in en sväng på Helping Hand också där jag hittade den här jättefina klänningen! Jag köpte den aldrig dock, jag provade den aldrig heller (jag vet inte ens om det var min storlek haha) vilket jag ångrar nu. Inte att jag inte köpte den eftersom jag inte ens vet om den skulle passa, men att jag inte provade den! Hade varit perfekt till midsommarfirandet haha. Har jag tur så finns den kvar om jag går tillbaka dit en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0