1 år..

WOW
 
Jag satt och tittade tillbaka i bloggen (ja som jag ibland gör) och insåg att det har gått precis ett år idag sedan jag flyttade in här på Rackarberget! Jag kände bara wow, vad fort det har gått haha. Som det ser ut nu så blir det nog ett år till här men man vet ju aldrig. Fast, jag bor så jävla bra just nu så få saker skulle kunna toppa det här..om jag inte räknar att ha eget badrum, eget kök, ha städat och fräscht, få möblera som jag vill, sätta upp saker på väggarna och ha en kyl som inte är äcklig osv..men annars är det bra haha. Nä men för att vara seriös så trivs jag verkligen här! Jag har superhärliga korridorare, läget är bra och det är faktiskt för det mesta städat och fint ;)
 
Hursom, det var inte det jag skulle fokusera på, jag har bott här ett år idag och det är coolt haha. Eftersom att jag inte har någon champagne hemma (och även om jag hade haft det så hade det bara varit konstigt om jag skulle sitta och dricka det nu haha) så får jag "fira" genom att dricka coca cola ur mitt coola "glas" som jag köpte för att ha på Valborg! Jag glömde helt bort det dock så jag använde det aldrig haha. Därför får jag göra det nu istället, skål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0