sol..

 Ja det har varit soligt HELA dagen idag! Jag är superglad haha. För en gångs skull har det varit samma väder när jag gick från skolan som det var när jag gick till den. Jag fick därför inviga mina solglasögon idag!
(skrivaren ligger på golvet för att jag var tvungen att panik skriva ut uppsatser imorse)
 
Jag var som vanligt (jag har bytt till mjukisar nu) klädd i svart som ni ser, MEN med färgglada hörlurar OCH rosa/rött läppstift, det är lite vårigt iallafall haha.
 
Själva skoldagen har varit som den brukar vara..en massa föreläsningar. När jag kom hem och tittade ut genom fönstret fick jag ännu en våg av vårkänslor! Jag har en så j*ävla fin utsikt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0