nattvarden..

Åh herregud hahaha
 
Jag hittade just en VÄLDIGT gammal bild från första året på gymnasiet. Om jag inte minns helt fel så är det dessutom en av de första uppgifterna vi fick på datakunskapen (photoshop eller nåt). Dock så la jag uppenbarligen inte ner särskilt mycket tid på den haha.
 
Det är iallafall diverse folk från klassen, åsnan från Shrek och någon grekisk filosof skulle jag tro. Ett riktigt mästerverk!
 
*Tillägg: Hades från Disneyfilmen Herkules är också med i bilden haha*

Kommentarer
Postat av: sandra

Den blå bredvid skattis är väll hades från Herkules haha!

Svar: Ja du har rätt! Jag såg den/han inte ens haha
Ellinor Engström

2015-03-12 @ 08:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0