melodikrysset..

Tjenixen!

Idag är jag verkligen inte lika bitter som jag var i senaste inlägget haha. Jag har just kommit hem från Norrlands nation där jag, Sandra, Oskar och Björn deltog i deras version av melodikrysset! (för er som inte vet vad det är så är det ett radioprogram på p4 som sänds varje lördagmorgon). Vi träffades först på Orvars och åt middag/drack öl (då var Cecilia med också). Jag tog en ananashamburgare som förutom det vanliga hade bacon, barbequesås (som var väldigt stark) och ananas såklart. Den var jättegod! Ni som känner mig bra vet att jag ju älskar ananas i typ allt haha.
 
Själva krysset var medelsvårt skulle jag vilja påstå, vi kunde faktiskt många av svaren men en del frågor var jättesvåra. Vi hade kul iallafall vilket är det viktigaste! Det var extra nice att det var ett liveband som framförde alla låtarna. Det har allt som allt varit en riktigt lyckad lill-lördag! Jag hade gärna visat er bilder från kvällen, men det går inte. Den här (jag) dumpfkopfen glömde nämligen att ta ur telefonen ur jackfickan innan jag hängde in den i garderoben. När jag väl insåg att jag hade glömt den orkade jag inte gå ner igen och hämta den, man fick ändå inte ha dem uppe under krysset (då kan man ju fuska liksom).
 
Därför är det enda jag har att visa er från kvällen stämpeln som jag fick när vi gick in haha.
 
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0