lååååångt..

Goder morgon!
 
Jag vill varna alla läsare för ett låååångt inlägg. Jag tänkte klämma ihop de senaste dagarna i ett och samma inlägg helt enkelt. Kanske ska börja vlogga istället, då behöver jag inte skriva en massa haha.
 
Vi börjar med fredag då! Jag vill börja med att visa den dagens outfit! Jag var nämligen väldigt nöjd med både den, sminket OCH håret den dagen haha (iallafall när det nytt och fräscht).
 
Jag hade sedan ett seminarium ett par timmar innan jag åkte till Sandra för att börja fira mig lite smått (eftersom att jag fyller år på en måndag tyckte vi att det vore roligare att fira på fredagen). Jag kom tydligen för tidigt dock så jag blev förvisad till hallen medans hon gjorde klart i köket haha.
 
När jag väl fick komma in i köket möttes jag av ballonger och tårta! (och paket såklart).
 
Tårtan var HUR GOD SOM HELST. Den bestod av tårtbotten, chokladpudding, marsansås, grädde, banan och jordgubbar!
 
Det jag fick av Sandra var:
 
Nya sminkborstar
 
En ögonskuggapalett med EXAKT dem färgerna jag ville ha.
 
Om ni har ett bra minne så minns ni kanske att jag la upp bilder på en massa mobilskal från Anne Taintor för ett par veckor sedan. Nu äger jag ett av dessa skal!
(det står "born to be wild")
 
Senare på kvällen hade vi en lite ovanlig men kul "förfest" haha. Vi hade länge sett fram emot att gå på klubben (den heter så) och i fredags skulle det äntligen ske! När vi kom dit var det en total flopp dock haha. Jag hade mina nya skor på mig iallafall! Jag köpte dem för 100kr på rean!!
 
Det sista stället vi var på var Göteborgs nation där vi också mötte upp Oskar och hans kompisar. Jag följde sedan med Sandra och Oskar hem och sov där. Vi käkade lite chirre och godis innan vi alla somnade. Lördag morgon inleddes med tårtfrulle och filmen "13 snart 30". Jag åkte sedan snabbt hem och fräschade upp mig innan jag åkte till stationen för att möta upp Natali (och sedan även Ida). Vi gick runt på stan och gick in i diverse butiker. Jag köpte det här linnet inne på H&M!
 
Jag har ett tydligt tema på mina sommarkläder i år haha. Virkade detaljer! Det här bara några av mina andra tröjor i samma stil. Älskar det!
 
Vi käkade pizza till middag och medans vi åt fick jag paket igen! Tre stycken ljuslyktor från Indiska. Vet inte hur bra det syns men det ser ut som att dom är spruckna i glaset liksom (det ska vara så haha).
 
Vi gick sedan till en pub där vi tog en äcklig öl och en god cider. Sedan så skulle båda åka hem så vi gick mot stationen. Jag visade dem varma gubben på vägen dit! Han var lika varm och go som vanligt haha. När jag hade sagt hejdå till båda tog jag bussen till Willys för att köpa den nya Ben&Jerrys glassen, "Cinnamon Buns". Den är svingod!!
 
Jag köpte den dels för att jag ville smaka den och dels för att jag hade (och fortfarande har) ont i halsen och då ska man ju äta glass hehe. Jag orkade bara äta lite grann dock för jag var sjukt trött. Jag började kolla på Harry Potter filmen som gick på tv men somnade efter typ 25 minuter. Vaknade imorse alldeles genomblöt av svett och kände mig fortfarande väldigt varm så gissar att jag hade lite feber. Är fortfarande helt slut och öm så kommer nog att spendera större delen av dagen i sängen med resterna av glassen och kolla en massa filmer!
 
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0