Vaniljhjärtan och Hamburgare

Oj nu blev det sent här!
 
Men det spelar ingen roll, ni ska få ett inlägg denna tisdagskväll ändå! Jag åkte till Sandra på förmiddagen för att baka vaniljhjärtan och umgås! Jag tycker att vi gjorde ett riktigt bra jobb och dem blev faktiskt goda haha. Jag har bara gjort vaniljhjärtan en gång tidigare och då blev dem ganska misslyckade..
 
Sandra var iallafall en utmärkt sockerbagare!
 
Här är det färdiga resultatet! Något..spruckna..men goda som sagt haha.
 
Sandra bjöd även på hamburgare med en asgod slags barbeque ketchup till!!
(OCH hon gjorde egen coleslaw)
 
När vi hade ätit och fikat kollade vi några avsnitt av Storage Wars, mitt nya favoritprogram haha. Men man undrar ju ibland om det verkligen är på riktigt? Sedan så skulle Sandra iväg på jobb och då åkte jag hem! Jag har under kvällen mest slappat och kollat en massa avsnitt av Berg & Meltzer i Europa, det har fått mig att verkligen vilja åka på roadtrip!! Sååå om någon med körkort känner sig sugen på att åka vet ni att jag är på haha.
 
Nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och ta dagens järntablett!
 
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0