The Mummy

Som jag skrev igår så skulle jag välja en film att somna till, det blev en gammal goding - The Mummy.
 
 
Det är svårt att tänka att jag en gång i tiden var rädd för att se den här haha. Jag minns vagt att någon (tror att det var min syster) föreslog att vi skulle se den någon gång men jag var för rädd typ. Jag vill understryka att det här var många många år sedan haha. Hursom så är den ju verkligen inte läskig på något sätt nu utan bara en väldigt bra sovfilm!
 
Det finns andra filmer från ens barndom som fortfarande är läskiga dock! Typ Glasblåsarns Barn, den tycker jag fortfarande är obehaglig att titta på! OCH Simpor och Grodfötter! Fyfan, kan inte förstå hur det kan ha varit ett barnprogram haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0