En kväll med Linn

Hej hopp!

Jag har varit med Linn större delen av kvällen och vi har gjort allt från att gå i affärer till att titta på när studenterna åkte runt runt på sina studentflak! Jag provade bland annat en JÄTTEFIN blå klänning inne på H&M. 

Jag blev snål där och då men jag tänker på den fortfarande haha. Jag ska nog åka tillbaka, prova den igen och verkligen fundera på saken! Jag kan liksom se mig själv i den här klänningen på flera olika "tillställningar" haha.

Hursom så tog vi även en fika på en uteservering! Jag tog en chokladboll och den smakade mycket kaffe vilket gjorde mig väldigt glad haha.

Eftersom att vi satt utomhus kom det fåglar då och då och Linn var inte ett dugg glad över detta haha.
(ser ni avsmaken i hennes ansikte)

Efter fikan gick vi och satte oss på ett annat ställe där vi kunde se alla flaken åka förbi! Med "alla" menar jag typ 4 haha. Efter nästan en timmes tittande och pratande var det dags att åka hem! 
Och nu har jag tagit plats i soffan med en gosig katt i famnen!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0