Hej kompisar!

Jag tänkte att jag skulle uppdatera er lite om vad som har hänt de senaste dagarna. Och eftersom att jag har just gjort mig bekväm i sängen och satt igång en film (Goonies) så kändes det här som ett bra tillfälle!
 
Alltså, utan att gå in på för många tråkiga detaljer så har jag bland annat hängt med Johanna (hon skulle åka hem nu i helg så vi passade på att ses), jag har skrivit klart den där förbannade hemtentan, jag och Sandra har haft skräckfilmskväll, jag gick dumt nog genom stan mitt under studenternas flakparad igår (KAOS) och jag har även pratat med Linn i telefonen minst 2 timmar varje dag den här veckan haha. Jag tror att vi båda börjar peppa inför nästa vecka när jag ska göra en liten visit!
 
Men innan jag åker till Gävle så ska jag gå och ge blod för andra gången! Jajamen, jag fick ett mail igår om att jag kunde komma. Det har alltså redan gått..22 veckor (?) sedan jag var där och lämna sist (jag kommer inte ihåg hur länge han sa att man var tvungen att vänta). Ska faktiskt bli "kul" att göra det igen haha.
 
Idag har annars varit en väldigt lugn dag. Det är många som har lämnat sina studentrum för det har packats minst 3 bilar under dagen har jag sett haha. Det kommer att bli sorgligt när jag väl ska flytta, jag gillar verkligen mitt rum! Anyway, jag hoppas på sol imorgon för jag är verkligen sugen på att bara ligga och sola hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0