Ernst

Jag är hemma igen från en mycket "Ernstig" kväll!
 
Trots att vi inte gjorde pizzan HELT efter hans recept (vi hade tex inte Västerbottenost på utan "vanlig" ost) så blev den ändå jättegod! Och till alla er som sitter hemma och tänker urs vad äckligt med potatis på pizzanSMAKA säger jag bara haha.
 
Till pizzan så drack vi som sagt hans vin också! Jag tycker ju inte om vin egentligen men det här var faktiskt helt okej. Det blev fortfarande en och en annan grimars men inte alls så många som det brukar kunna bli haha.
 
Till efterrätt så slängde vi ihop en slags kvargglass! Själva kvargen hade smak av jordgubb & rabarber och sedan så hade vi i bitar av jordgubbar. Jag hade på lite saltlakritssås också vilket blev supergott!
 
Efter maten drack vi kaffe ur Sandra´s Ernstmuggar. Hon plockade också fram servetter, en snacks-skål och en ljuslykta (allt av Ernst såklart haha).
 
Vi gillade båda första programmet av Sommar med Ernst men vi var lite skeptiska mot hans matlagning just idag. Det enda goda var typ jordgubbarna haha. Hursom så kom vi fram till att vi ska göra sådant här fler gånger! Det behöver inte vara just Ernst utan vilken serie/film som helst som man gör ett tema runt!
 
Nu ska jag sätta igång en film som jag ska somna till, GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0