Dejtkväll

Hej och god morgon!

Jag sitter på Upptåget just nu (fast vi har inte åkt från stationen än) som ska ta mig till Gävle. Jag ska vara där ett par dagar innan jag återvänder till Uppsala igen! Jag tänkte iallafall berätta för er om gårdagen, Sandra och jag hade "dejt" och vi käkade middag och drack öl från olika geografiska ställen i Sverige haha.

Vi började kvällen med att dricka öl på en liten bar som ligger precis vid ån.

Medans vi satt där så träffade vi på en gammal klasskompis, det var riktigt kul!

Vi gick till Upplands sedan för att käka middag (och dricka mer öl). Sandra tog en Angusburgare och jag tog en Ostburgare men den enda skillnaden var att hon fick coleslaw på sidan och jag fick en "sallad".

Vi delade även på ett vitlöksbröd! Så jävla gott haha. Vi fick även en skål med Tzatsiki att doppa brödet i.

När vi var mätta (nästan för mätta) så gick vi till en annan nation (Västgöta) för att ta en sista öl.

Där kände jag mig också väldigt iaktagen..

Innan vi åkte hem till Sandra igen så köpte vi godis! (från hemmakväll såklart).

Vi åkte som sagt hem till Sandra sedan och kollade mer Storage Hunters (jag tror att jag skrev Storage Wars förut vilket ju var fel haha) medans vi tryckte i oss godis och drack vatten.

Vi kunde ju inte ha bett om ett bättre avslut på kvällen heller, SÅ fin solnedgång!

Nu har vi börjat rulla också så jag har väl officiellt lämnat Uppsala kan man säga. Ska fortsätta dricka min drickyoghurt nu, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0