Blodgivning

Nu är jag hemma igen efter turen till Akademiska!
 
Allt gick väldigt smidigt och jag fick till och med beröm för att jag kom så snart efter kallelsen! (slangen som ligger på armen var förvånadsvärt varm haha).
 
Sandra följde som sagt med den här gången och hon var glad som ni ser haha. Jag är väldigt imponerad av att hon vågade göra det här trots sin "nålskräck".
 
Jag fick såklart en ny karta järntabletter också.
 
När vi båda var klara så satte vi oss ner och tog lite fika, det fanns ENORMA hallongrottor haha.
 
Det sista vi gjorde innan vi gick var att välja gåva! Vi tog båda en varsin biobiljett, jag ville först ta en trisslott igen men en biobiljett kändes mer värt haha. Vi gick till TGR sedan och det börjar bli lite som Ikea för mig, kommer alltid ut därifrån med något. Jag ska visa er vad jag köpte i ett annat inlägg!
 
Nu ska jag fylla vattenflaskan och dricka en massa (det sa dem att man skulle).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0