Power Meet

Hej och god dag!

Jag har haft en RIKTIGT kul helg måste jag säga. Jag, Felicia och Dennis åkte nämligen till Västerås för att gå på Power Meet i fredags och vi hade en riktigt nice kväll haha.

Vi bodde hos Felicia's farmor (hon var inte där) som hade en bra vy över alla cruisande bilar från balkongen.

Vi "grillade" och förade lite innan vi tog oss in mot stan för att möta upp ett annat gäng!

Det köptes bland annat en massa peruker efter vi kom dit i ett av stånden! (det var liksom som en "marknad" eller vad man ska säga).

Lite senare så drog vi vidare till något annat ställe (jag kan inga namn eller referenser till stan haha) där vi också hängde en bra stund och träffade en massa kul folk!

Till sist så skiljdes vi åt och jag, Dennis, Felicia och Fabian (Felicia's bror) bestämde oss för att gå tillbaka till alla matvagnar och köpa mat! På vägen dit så gjorde vi ett litet stopp vid en fontän och Felicia fick den brillianta ideén att "döpa" mig haha. Det slutade iallafall med att hon ramlade i, jag hoppade i efter och plaskade runt en stund! Dennis fick allt på film och det ser så j*ävla kul ut haha.

Vi fortsatte hursom tillbaka till "marknaden" och där köpte jag souvas! Gud vad jag har saknat det haha. Den var inte lika god som den i Piteå men just då så var det SUPERGOTT. 

Vi gick sedan ner till stranden och tog oss även där ett dopp! Det var förvånadsvärt varmt i vattnet faktiskt och nu kan jag äntligen säga att jag har badat minst en gång den här sommaren iallafall haha.

När vi kommit upp igen så var det dags att gå hem! Vi var nog hemma runt 04.00 tiden så att somna när jag väl lagt mig tog inte lång tid haha.

Morgonen efter satt jag och Felicia ute på balkongen och njöt till fullo!

Vi gick sedan in till stan och köpte frukost/lunch + chirre.

Och där tog det även slut på bilder haha. Men jag åkte iallafall hem senare på eftermiddagen för det visade sig att det lilla förskylningsvirus jag har känt av i kroppen fick lite hjälp på traven när jag gick hem i blöta kläder mitt i natten haha. Idag är det nästan ännu värre men det var totally worth it! Jag kan inte beskriva med ord hur kul vi hade det! (Inte heller lätt att få med allt som hände). Det var så himla roligt att få träffa Felicia igen också vilket gjorde det hela ännu bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0