Pizza!

När det började bli dags att göra middag så kände jag verkligen inte för att laga något. Det är ju ändå Söndag så jag gjorde det enkelt för mig och åkte till Maxi för att köpa en färdigpizza. 
 
Jag har en favorit sedan innan vilket är den med mozzarella!
 
När jag väl kom dit dock så blev jag mer sugen på att göra egen pizza (med färdig deg haha). Jag hade allting hemma förutom mozzarellan och degen så jag körde på det istället. Jag tycker att det blev ganska likt ändå haha. Det enda jag la till var basilikan men annars så är det ju i princip samma! (förutom alla konserveringsmedel då haha).

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

ser gott ut :D

2015-07-12 @ 19:07:22
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0