Packa packa packa

Halloj
 
Jag håller egentligen på att packa inför imorgon men jag bestämde mig för att måla naglarna och medans dem torkar så passar det ju perfekt att skriva ett litet inlägg till er.
 
Jag minns inte om jag har berättat det här redan (bra minne) men jag, mamma och pappa ska till Elisabeth och Andreas imorgon. Vi kommer att vara där ungefär en vecka vilket ska bli jättekul! Elisabeth skickade en bild på deras nya pool för några dagar sedan också så det kommer garanterat att bli poolparty haha. Annars så är det inte så mycket mer som händer ikväll, ska som sagt packa och sedan så är det bara att slappa.
 
Jag hade tänkt att se en ny film ikväll med en av mina absoluta favoritskådisar, Robert Sheehan, men jag bestämde mig för att se den imorgon i bilen istället. Jag kommer ju garanterat ha tid att döda liksom haha. Filmen heter The Road Within iallafall och jag har HÖGA förväntningar på den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0