Framme

Ja nu börjar den här dagen lida mot sitt slut och det har varit en riktigt bra dag måste jag säga! Större delen av dagen bestod ju av att åka bil visserligen men det var ganska mysigt ändå haha.

Det allra bästa var ju frukostlådan som jag fick av mamma! Hon hade skrivit dagen innan att hon kunde göra frukost att ta med åt mig om jag ville. Jag tänkte ju att hon bara skulle göra en ostmacka eller nåt men det visade sig vara lite mer än så haha.

Ni minns säkert också att jag tog med mig min "planta" när jag åkte till Gävle sist. Den här gången får den såklart också följa med, men den här gången så har jag TVÅ "plantor" med mig haha.

Det blev aldrig av att kolla på filmen förresten. Jag hade så mycket annat att se på också så det får bli på hemvägen istället!

Efter det att vi kom fram så har vi inte gjort något jättespeciellt. Vi har käkat middag och slappat i stort sett. Oh och jag har kollat in badkaret som jag GARANTERAT ska bada i under veckan!

Men nu så är det sovadags! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0